Klantenservice

Welkom op de Klantenservice pagina van Tenandup

Voor vragen over bestellingen/verzendingen/webshop kan je kijken bij onderstaande 'Veelgestelde Vragen'.
Wij zijn te bereiken via onze Facebook Messenger (rechtsonderin) of stuur ons een bericht via ons berichtenformulier.

Let op! Onderstaand adres is geen retouradres. Retouren welke worden verzonden naar onderstaand adres worden niet in behandeling genomen. Voor meer informatie over retourneren klik hier

Tenandup BV
Izaak Enschedeweg 36D
2031 CR HAARLEM
The Netherlands


KVK: 65635930
BTW: NL856197166B01

WhatsApp: +31 (0)6 - 15 63 79 04 (Alleen tekstberichten!)
E-mail: klantenservice@tenandup.nl


Wij zijn tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag van 10.00-18.00 uur) operationeel via WhatsApp en Facebook Chat.

Volg ons ook via social media
Facebook
Instagram
Twitter


Onze klantenservice helpt je graag! 

1 Algemeen
1.1 Hebben jullie een winkel?

Wij hebben geen fysieke winkel waar je ons assortiment kan bezichtigen, passen of retourneren. Tenandup is een webshop waar je schoenen en accessoires kan bestellen en/of retourneren.

1.2 Verkopen jullie originele merken op jullie website?

Bij Tenandup verkopen wij uitsluitend originele merken. Wij werken op geen enkele vorm met imitatie sneakers en accessoires van populaire merken. 

1.3 Verkopen jullie ook kleinere maten dan maat 44?

Nee, Tenandup is een webshop die zich specialiseert in heren schoenmaat 44 en groter. De naam Tenandup is ontstaan uit 'Ten and Up' (10 en groter) wat staat voor de Amerikaanse schoenmaat 10 (Europese maat 44) waarbij ons assortiment begint. Sinds januari 2017 verkopen wij ook dames schoenen vanaf maat 42.

1.4 Mijn maat staat op 'uitverkocht', komt deze nog binnen?

Maten die gemarkeerd staan op 'Uitverkocht' worden niet aangevuld in ons assortiment. Het komt soms voor dat modellen worden aangevuld en maten weer beschikbaar zijn voor onze klanten.

1.5 Hebben jullie een telefoonnummer?

Je kan gemakkelijk in contact komen met de Tenandup Klantenservice via WhatsApp +31 (0)6 - 15 63 79 04. Dit nummer wordt alleen gebruikt voor WhatsApp tekst-berichten. Wij proberen WhatsApp berichten altijd binnen 1 uur te beantwoorden. Ondanks dat WhatsApp veilige end-to-end encryption, privacy- en andere veiligheidsmaatregelen heeft ingebouwd attenderen wij onze klanten erop geen gevoelige persoonsgegevens en rekeningnummers te delen via WhatsApp.

2 Verzenden
2.1 Moet ik verzendkosten betalen bij mijn bestelling?

Alle bestellingen boven de €100,- worden GRATIS met PostNL binnen Nederland bezorgd. Bij bestellingen onder de €100,- wordt €6,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Via de nieuwe PostNL module op onze website kan je gemakkelijk je voorkeur voor bezorgdag en bezorgtijd aangeven. Daarnaast is het mogelijk jouw bestelling via avondbezorgingen op werkdagen te laten bezorgen of jouw bestelling op te halen bij een PostNL ophaalpunt. Voor avondbezorgingen en het ophalen bij een PostNL ophaalpunt geldt een extra toeslag. De hoogte van deze extra toeslag wordt in het afrekenscherm aangegeven.

2.2 Hoe lang duurt de verzending van mijn bestelling?

Alle bestellingen die op voorraad zijn worden binnen 1-3 werkdagen geleverd. Bestellingen worden alleen op werkdagen verzonden. Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen in Nederland.

2.3 Hoe weet ik de verzend-status van mijn bestelling?

Jouw bestelling is met een zogenaamde Track & Trace code te volgen. Deze Track & Trace code wordt automatisch naar jouw opgegeven e-mail adres gestuurd, nadat jouw bestelling wordt aangemeld bij PostNL.

2.4 Leveren jullie ook in het weekend?

Wij leveren op dit moment nog niet in het weekend. Bestellingen die tussen vrijdag vanaf 17:00 tot zondag zijn geplaatst gaan maandag met de post mee en worden in principe dinsdag geleverd (met uitzondering van feestdagen).

2.5 Hoe verzenden jullie bestellingen?

Wij geven extra aandacht aan de manier van het bezorgen van bestellingen. Alle producten worden in kartonnen dozen verstuurd met PostNL. Hierdoor blijven jouw sneakers en verpakking in goede staat.

2.6 Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Helaas is het niet mogelijk bestellingen bij ons magazijn af te halen i.v.m. veiligheidsredenen.

3 Retourneren
3.1 Binnen hoeveel dagen kan ik mijn schoenen retour sturen?

Mocht je niet tevreden zijn met jouw bestelling dan heb je het recht om jouw product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (herroepingsrecht). Voor meer informatie en voorwaarden kan je onze 'Verzenden & Retourneren' pagina raadplegen.

3.2 Kan ik mijn producten gratis retour sturen?

Nee, retourneren is voor eigen rekening en op eigen risico. Bekijk onze 'Verzenden & Retourneren' pagina voor meer informatie en voorwaarden.

3.3 Ik wil mijn product graag retourneren, wat moet ik doen?

Mocht je toch niet tevreden zijn met jouw bestelling dan heb je het recht om jouw product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (herroepingsrecht). Bekijk onze ´Verzenden en Retourneren´ pagina voor meer specifieke details en voorwaarden over het retourneren van jouw bestelling, op deze pagina staat tevens het retour-adres vermeld.

4 Betalen
4.1 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

In onze webshop kan je gemakkelijk en veilig op verschillende manieren betalen. U heeft de keuze uit verschillende betrouwbare betaalwijzen: iDeal, Visa, MasterCard, PayPal, en Bancontact/MisterCash. Uw betalingen worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen bij Tenandup zeer veilig.

4.2 Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze Klantenservice bij een foutmelding. Wij kunnen jou dan assisteren bij het voldoen van jouw betaling. 

Neem contact op
* Verplichte velden

© Copyright 2018 Tenandup Powered by Lightspeed

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »